Ny vecka igen.

Ja,Liam är som vanligt på dagis som alla andra Måndagar & Alina sover som vanligt vid den här tiden :)

Jag sitter här & försöker få in lite Latinska ord. Haha,vad roligt vissa ord låter! Njure:ren,Lunga:Pulmo,Lårben:Femur ;)

Har även nyss beställt en bok om läkemedelsräkning,inte för att jag behöver,tror jag? Vet inte om man får lära sig det om man läser till Uska,kanske. Men för att jag vill lära mig om det. Måste iaf vara väldigt bra att kunna om man vill läsa till Sska sen för det är läkemedelsräkning och sånt som skrämmer mig i såfall,jag hatar matte,verkligen!


Har haft en super helg,synd att den är över men vipps så är det snart helg igen :)

Härliga sol som kommit fram ute,man mår så mkt bättre när man märker att våren börjar kika fram ok,kanske inte riktigt ännu men snart så. Sista Januari nu! Mammaledigheten börjar sakta men säkert nå sitt slut och det med blandande kännslor,mest positift faktiskt. Ska blir roligt att göra något annat ett tag nu,lite nya saker. Men lite nojjig över att Cessan faktiskt ju snart börjar dagis,hon är ju min lilla bebis fortfarande!

Nu ska jag förbereda lite lunch för snart vaknar nog Alina ur sin skönhetssömn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0