Skid Liam

Liam är ute och åker skidor medans pappa skottar av gården,fick dom förra julen & nu fick vi ställa om dom rejält för Liams fötter hade växt så pass mkt :) Klumpfot :P

Jag & Alina var också ut en sväng nyss men hon ville inte vara ute för snön flög i hennes ansikte :( Dålig vagn vi har! När man tippar till liggläge så följer hela suffleten med så den täcker inte tillräckligt. Vi gick in igen & nu sover hon en stund inne i stället <3

Nu längtar jag tills Mini-kul börjar igen så man får komma & träffa lite mammor & bebisar & snart kommer det nog ett nytillskott i gruppen också ;) Emmas bebis!!! Vad roligt,då blir man bebissjuk igen då haha.

På Tisdag kanske det blir Sundsvall med Anna & Johanna,ska bli grymt skoj att komma ut lite och bara snacka skit ;)
Så det längtar jag efter nu!

Nu ska jag kika runt lite på annat jag längtar efter också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0