Surkärring!

Ush vilken sur kärring jag har varit idag,rent ut sagt!

Bestämde oss för en promenad till Skridskobanan så Liam fick åka lite Skridskor och eftersom vi inte hade mkt för oss då Fredrik jobbar...

Innan vi kom ut var hela jag,till & med min jacka ned svettad,phu! 1 timme tog det nog innan alla fått på sig sina kläder och innan vi hittat skridskor och hjälm,Skridskohjälmen var tydligen på dagis så cykelhjälmen fick följa med,fasst den kunde lika gärna stannat hemma!

Äntligen framme! På med skridskorna som inte gick att stänga av någon konstig anledning,glömda långkallingar så det såg ut som han bara hade en overall på sig och inget under den när overallsbenen åkte upp,en hjälm som vi lika gärna kunde vara utan och en grining Alina i vagnen började mitt tålamod att ta slut!

Liam ställde sig på skridskorna och 1 sek efter var det grin och skrik,jag kan inte åka,nu åker vi hem!
Jaha,så var det med det,grabben har verkligen inget tålamod alls! Precis som mej haha...

Vilken surkärring jag var i från första stund vi kom dit,hade ögon i nacken av de andra som var där, där jag gick och huttrade. Men men,antar att dom också kan bli surkärringar i bland dom också!

Den där familjen såg så duktig ut,där mamman också åkte skridskor och dom var så välutrustade så,där kom jag släpandes på en barnvagn som inte gick in på isockeybanan och som höll på att stälpa ett x antal gånger och med en grinande Liam som rammlade och rammlade och som hade en gammal cykelhjälm på huvudet... haha,herregud!

Jag sa,alldrig mer & Liam lika så och vi gick därifrån och hem igen här sitter jag nu med en kopp svart och har precis. (kanske) lovat Liam  en till "åkning" ikväll. Då med långkallingar på iaf! Men nog med cykelhjälm igen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0