Godmorgon

Sitter här och väntar på att  få åka och jobba,blir en xtra tur idag till 12.30 efter att ha varit ledig nu i 6dagar :) Härligt att jobba 50%,tänk om man altid kunde göra så? Vad mkt tid med familjen man får,det borde vara en självklarhet fast med bättre lön då förståss ;) Efter jobbet tror jag det bär i väg på lite äventyr.

Har kommit rätt långt med mitt examensarbete som snart ska vara klart,vad fort det går! Jag känner mig inte riktigt nöjd ännu men jag hoppas att jag snart får ordning på alla sidor så man bara kan lämna in det och bli kvitt det,skulle vara skönt!

Den 6e Agusti blir det Sundsvall för ett gemensamt 25 årskalas för Anna och Johanna,ska bli så roligt! Fredrik ska vara chafför så barnen ska sova hos sin famor & farfar,första gången för Alina,det går säkert bra. Köpte en resesäng åt henne i går som vi lämnade hos dem i går,hon vägrar sova brevid oss och säkerligen brevid någon annan också så det fick bli en resesäng :)

Idag måste jag ringa bröstmotagningen igen :( Minns ni att jag var där för en undersökning för ett tag sen eftersom jag hade en öm knöl,den ömmar hela tiden och jag tycker nu den har växt rejält :( Desutom hittade jag ju den inte sist jag vara där utan då körde dom ultraljud över bägge brösten men jag känner mig inte lugn,det är som jag hela tiden riktar tanke åt knölen och det känns inte bra,svårt att förklara. Den här gången hoppas jag få en ordentligen förklaring varför den ömmar som FAN hela tiden? Skillnad vid vissa dagar i månaden vid mens osv men detta är HELA tiden och det är så frustrerande att ha så ont och känna det här så ne,nu ska jag ha en ordentlig förklaring och undersökning! Hoppas jag går därifrån lättad och att knölen verkligen är ofarlig som de sa på 1a besöket. Även fast de inte undersökte just den då eftersom den va så liten o jag knapp kände den förutom när jag hade letat ett tag,nu känns den verkligen mkt om det nu är samma knöl. Ja,herregud vad bekymmer som kommer när man blir vuxen :( Och särskillt när man altid är orolig som mig. Men säkrare att kolla en gång för mkt än för lite,right?

Ne,nu tänkte jag åka snart! Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0