Äch!

Skrev ett inlägg nyss som försvann,jobbigt! Ville bara skriva hej! :)

Jobbat i helgen och idag drog skolan i gång igen,trevligt att träffa alla igen. Dagis var stängt idag så barnen har varit med Fredriks syster m familj idag på Buset och haft skoj :) I morgon blir det jobb igen men då är dagis öppet. Bra med jobb men svårt att hålla reda på hur mkt man tjänar,man får ju inte överstiga ett visst belopp när man har Csn :( Men jag tror jag inte kommer över det,hoppas inte iaf.

Föresten,någon som vet om det ligger någon sanning i att om man fyllt 25 så får man inte läsa upp betyg på Komvux utan måste då läsa om hela Gymnasiekurserna? Alltså hela gymnasiet? Kan det verkligen stämma? I såfall är det nog kört med någon Högskoleutbildning för mig del :( Ska jaga läsa upp allt jag behöver för att komma in så skulle det ta ca 1 år,helt ok. Men jag fyller 25 i September och just nu är jag inte sugen på att börja läsa upp allt på 100% när jag redan läser på 100% pluss jobbar. Hur tusan ska jag göra? Jag blir klar min utbildning i December och ska ju läsaa vidare på 1 år men kanske efter det att jag jobbar lite och läser upp betygen på Komvux för att kunna söka Sjuksköterska,stoppa åren nu! Hinner ju bli 50 år innan jag är klar med allt jag vill :( Men är det så att jag måste läsa alla gymnaasiets kursen så är det bara att glömma! Någon som vet? Vore ju rent kasst om det skulle vara så!

Nää,nu ska jag prova om jag har någon tur i spel,en gång i månaden brukar jag spela lite på Svenskaspel.se,mest för skojs skull. Plötsligt händer det ;)

Laddar upp bilder och det står klart men verkar inte vilja fastna här ändå på bloggen :(










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0