Är ni med?

Nu är det VERKLIGEN dax att vända det dåliga mönstret med mat & allt omkring! Nu är det dax att hoppa på Viktväktarna igen,ett program som är kanon! Äta vanlig mat och i princip vad du vill fasst i normala mängder. I bland vet man inte vad som är normala mängder och då kan man göra vv programet som man sen tar med sig resten av livet och uppskattar det man äter. Jag tänker göra igång igen med att ätaa efter programet & motionera som jag gjorde förut. Kan jag kan du,jag har gått ner över 20 kilo efter att jaag fick Liam,gick ned från 80 någonting till 55,kändes asss bra. Nu väger jag dock lite mer omkring 63 och SKA ned till 55 igen om inte mer denna gång för att sen bygga upp kroppen med muskler,en dröm iaf som jag ska försöka förverkliga.

Är ni med? Inga möten behövs,jag har alldrig varit medlem utan haft mina böcker hemma att kolla points värde i mat osv,nu kan jag nästan allt utan till men för er som alldrig kört är det bra med böcker & pointslistor,finns en hel drös på Tradera för någon krona & är ni med och behöver hjälp så fråga bara ska jag försöka svara :) Tråkigt att köra ensam! Så häng på nu lagomt till sommaren 2011.

Det är ingen svår svält metod utan du får äta vad du vill,chips om du vill bara dinaa proäng räcker till,sen kan du även spara poäng tex till helgen då man vill unna sig något mer,perfa!

Kommentarer
Postat av: Linn

Det låter som en bra ide! = ) Man halkar lätt dit med att skåp äta när man bara går hemma! Jag ska kolla upp om jag hittar nån bok jag också! = )

2011-03-22 @ 17:46:12
URL: http://enstoltmamma.blogspot.com
Postat av: Sofie

Linn: vad roligt :D Ja,det finns hur många som helst på Tradera.se :)

2011-03-22 @ 18:08:22
Postat av: Carro

Kan gravida äta efter de där? Typ lägga på mer points eller så? För antar att jag inte får äta riktigt efter de där? Eller vet du hur de funkar?

2011-03-22 @ 20:36:46
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
Postat av: Sofie

Carro: Gravida ska inte följa någon "metod" men såklart kan du äta efter vv ändå fasst precis som du säger lägga på mer points så du inte gå ned i vikt utan äter sunt ändå.

2011-03-22 @ 21:06:30
URL: http://snoj.blogg.se/
Postat av: ewa

Vad duktig du är!!Men tänk på att muskler väger mer än fett!!:)

2011-03-25 @ 07:04:06
URL: http://ewawiklund.blogg.se/
Postat av: Sofie

Ewa: Tack så mkt :) Jo,jag vet men jag ska försöka att inte träna så mkt nu,gör bara plankan just nu. Ska gå ner först sen ska jag träna upp mer & mer om det går enligt mina planer ;)

2011-03-25 @ 09:20:16
URL: http://snoj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0