Fast

Jag fastnar alltid här vid datan på kvällarna. Kollar på kläder,skor & vettegudan allt jag kollar på! Nätshoppning är så smidigt när man alldrig har tiden till att kolla efter kläder i stan. Sen hittar man ju så mkt fint & mkt är desutom på rea. Smidigt & enkelt att bara sitta här med en kopp kaffe & klicka hem. Jag är på jakt efter ett par snikers också men hittar inga bra,lutar åt Converse men då är frågan light eller med högre sula? Vill ha båda! Sen vill jag också ha låga (skaftet?) men man kan ju inte få allt här i världen. Det får nog bli ett par Converse light också kanske man kan köpa med den högre sulan utav de som är lite billigare=Inte Converse. Finns ju hur många tygskor som helst i Converse stil för en billig peng. Skorna som jag visade i inlägget nedanför blir perfekta vår/sommarskor men man vill ju ha ett pars snikers att varva med också. Tygskor är kanske inte så bra alla dagar,inte då det regnar så ett par andra mer vatten tåliga skor är kanske också bra att införskaffa,haha ja,herregud vilket problem. Får bli gummistövlar,funkar väll till allt ;P

Bra sugen på dessa,men det finns ju tusentals färger att välja mellan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0