Fullt ös medvetslös

Har haft besök idag,Emma med Viggo & Melker,Sara med sin dotter Klara :) Roligt att träffas! Liam var som vanligt som en galning & kastade saker överallt så det var verkligen fullt ös hela tiden.

Funderar & funderar om erbjudandet men nja,jag vet inte. Vet ju inte hur stort intresset i Hudiksvall är för att bli en Viktväktare osv. Mkt jobb att öppna eget & då går de andra planerna förmodligen i krach och det vill jag inte.
Sen om man blir egenföretagare så skulle jag tro att det är sjukt mkt jobb och den tiden har inte jag,inte när barnen är så här små. Ååå,just nu vill jag bara klona mig till två Sofie!

Nu ska jag träna!

Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Tack för igår, hoppas vi får komma snart igen :D

2011-03-31 @ 10:51:41
URL: http://emmashjartan.blogg.se/
Postat av: Sofie

Ja,det hoppas jag med :)

2011-03-31 @ 21:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0