Ingen?

Som verkar bry sig om det som händer i Japan? Eller är vi helt enkelt så vana nu att sånt här händer? Själv tycker jag så otroligt synd om dess människor som bor där! Fyfan vad hemskt.

Läste att den 22 Mars kommer strålningen att komma till Sverige,den spreds visst med vindar,trode den bara spreds med regn och Fredrik sa att den omöjligt kunde komma hit,klart den kan! Läste som sagt nu att den 22 Mars drar den över Sverige men som tur är (om man ska lita på det) Så är det så pass lite så det påverkar inte oss. Vågar man lita på det? Behöver jag säga att jag är emot Kärnkraftverk? Jävla dålig uppfinning det där bara för att få billigare el kan vi förstöra hela världen & dess befolkning,kolla bara på Kernobyl. Inte undras på att så många drabbas av canser,mkt beror på den olyckan tror jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0