Joggning

Idag har jag faktiskt hunnit med att jogga lite i intervaller,var så skönt! Då bara jag & Alma kan dra i väg på en runda och lämna allt till Fredrik då han kommer hem,ska bli en vana det ;)

Snart är det Påsk,tycker inte om Påsken eller jo,på ett vis så men på det andra viset såtycker ag inte om den just för att det dyker upp Påsk GODIS lite här & var & överallt och jag kan INTE motstå att svulla & det brukar ta flera veckor innan jag slutar också,varje år blir det likadant. De går så bra med att hålla sig inom ramen av poäng men sen så när Påsken är här ja,då är det kört då har jag säkert ätit 100 poäng på en dag,om inte mer!
Jag ska INTE svulla denna Påsk,jag måste bli bättre på det med att äta med sunt förnuft och inte vräka i mig.

Var in på jobbet en sväng idag & skrev en ny lönerapport eftersom jag så klart tappat bort den jag redan skrivit,jag & papper! Sen åkte vi & handlade efter det. En massa saker som jag inte lagt i kundvagnen låg plötsligt uppe på rullbandet,kinderägg,tidning,jordgubbar m m ;) Vem kan ha handlat det? Jag märker ju alldrig något heller förens vi står i kassan och då orkar jag inte springa tillbaka med allt. Gullungen Liam  kan knepen han.

I morgon står 1 års fotografering på shemat kl 16.00 ska vi vara där. Jag vet fortfarande inte vad hon ska ha för kläder på sig,tror det får bli en jeansklänning eller är det för tråkigt? Vore fint med något färgstarkt också,hum!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0