Lördag

Idag var jag & mamma på den årliga klädbytar dagen,träffade syrran där med. Måste säga att jag tyckte det var dåligt utbud av kläder detta år :( Hittade inte en enda tröjja till Liam,inte fö att han behövde heller men ändå. Syntes att barn i den ålder sliter mer på sina kläder än tex de i Alinas storlek. Det var urtvättat & hål i många,vem köper sånt? Jeans till Liam hittade jag iaf & en fin diriksson vårjacka,dirdriksson regnjacka & byxor,överdragsbyxor,skjorta.
Till Alina fanns det däremot mer och hittade rätt så mkt fina kläder och skor till henne & hon behövde ju mer nu när hon börjar dagis. Överdragsbyxor fanns det dock inte så det köpte jag på H&M ett par rosa :) Annars hittade jag fina gympaskor som blinkade när man gick & fina små rosa sandlaler. Hittade rätt så många fina klänningar också med mumin & bamse :)

Gympadojjs till Liam & Tygsnikers till Alina fanns dock inge fina på någon affär inne i stan,tyckte jag iaf. Så jag beställde på dinsko.se istället,snart dags för gympaskor nu,blev ett par vita med blå inslag och blommig tygskor till Alina,har vi alla tygskor förutom Fredrik ;) Inne på Jc hittade jag skit snygga tygskor i blå/jeans färg men köpte dom inte,fasst nu ångrar jag mej :(

Ja,en heldag utan Kidzen,det var välbehövligt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0