Morgon promenad

Det var en frisk morgon promenad jag,Alina & Alma var ute på nyss,gud vad det blåste kallt! Efter halva vägen var mina händer utan kännsel & blå,vad jag önskar att jag hade tagit med mej vantarna då. Men det var ändå skönt att vara ute i friska luften :)

Liam är på dagis,vi är friska igen nu. Nu är det inte många dagar till Alinas inskolning heller,fick lapp med oss hem idag om att planera inför sommarlovet,när dom ska ha det. Svårt för mig att veta när jag inte har något schema men det ordnar väll sig,hoppas jag. El,föresten,jag kommer ju inte vara ledig ett smack i sommar så då är dom lediga då Fredrik har semester,så var det avklarat!


Nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0