Om bokat

Ringde i dag igen till fotografen & fick prata med en annan tjej & visst gick det att boka om tiden & det fanns andra tider vilket den andra damen sa att det inte fanns. Skönt att det finns personer som inte är omöjliga också ;) Fick en tid för 1 års fotografering den 1 April i stället. Som föräldrar ledig har man inte så mkt pengar & att bara hux flyx betala 600 spänn kan låta enkelt men inte just nu,man ska ju kunna leva också tills lönen kommer. Fick reda på att man ska betala lite i förskott i går och det hade jag helt glömt sen kom jag på att det gjorde vi med Liam med. Men 1April blir kanoners det då man fått lite föräldrar penning + lön! 1a lönen på 1 år nu,känns lyxigt ;)

Föresten,ni vet väll om att det är klädbytar dag den 26e på Missionkyrkan i Hudik? Jag har varit där några år nu & det är alltid lika roligt att trängas & proppa ikea kassarna fulla med kläder & skor. De är ganska hårda på hur kläderna får se ut vid inlämning så kläderna är oftast i kanonskick. Jag ska dit & handla lite dagis kläder iaf,perfekt ju! Det är alltid roligt att köpa nytt,såklart. Men om man tänker efter så efter 1 tvätt är det noppiga & lite tvättblekta,blir ju så. Fläckar ner sig gör barn också så det är faktiskt helt perfekt att handla lite fina begagnade också i bland.

I morgon drar vi till Banken & låser upp min bankdosa som Alina spärrat & hälsar på mormor på Bolle :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0