Oturs dag

Idag har det varit en riktig oturs dag rent ut sagt. Började i morse då Liam var ute & lekte,han ramlade ner för en snöhög eller vad man ska säga,har blivit en liten backe ned från våran gård till grannens som han halkade ned på & så kom kälken rak på ögat,pank världens störta blåtira,gud hur han ser ut lillvännen :(
Sen satt han här vid datan & provade pappas flygsimulator då kom en trave böcker rakt ned i huvudet på honom!
Efter det ser vi att det ligger staket pinnar lite överallt,vi delar staket med grannen :O Så nu kommer de bli livat!
Alma brukar inte förstöra saker förens nu så nu får det bli löplina,synd det :( Tror jag flyttar härifrån snart,så känns det nu. vi skulle behöva en gård som står för sig själv & som inte har grannar så nära & särskillt inte som man delar staket med.
Inte nog med det så har även jag haft otur idag,i morse fick jag en het kopp med kaffe över hela mig,aj!

Alina & Fredrik verkar ha klarat sig från att smittas av otur,tur det iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0