Oj

Vad läsar siffrorna har sjunkigt,vilket inte är så knepigt med tanke på att jag ju nästan alldrig bloggar längre :P
Blir väll bättre snart kanske :) Har ju inte så mkt att skriva om,dagarna ser mest likadana ut nu för tiden. Också är det lite mycket med praktiken och samtidigt försöka göra praktikuppgifter och börja med examensarbetet,ena dagen vet jag precis vad jag ska skriva och andra inte,dax att spika nu om vad det bli om.

Liam & Alina är lämnad på dagis,Alma hos mamma & pappa och jag ska strax ge mig iväg till Bållebo. Var dit i går också men då var vi och hälsa på mormor,blir mkt Bergsjö nu för tiden ;)

Har börjat hos Sjukgymnast också,första gången i Fredags. Fick akkupunktur och teens,var skönt! Men vet inte om jag är bättre eller inte? Svårt att säga efter bara en gång men detta går ju i perioder,nu har jag haft en bättre preiod med inte alls lika ont sen finns det perioder som är HEMSKA,hoppas jag slipper dom! Kände av i går kväll men då i huvudet kom som en blixt och högg till som en kniv också blir jag helt borta för 1 sek,varför blir det så? Kommer det verkligen i från nacken? Ibland funderar man ju.

Ne,ush vad jag började frysa,allderless blå om händerna och naglarna. Måste ha en väldigt dålig cirkulation i mina händer!

Ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0